Alla inlägg den 9 juli 2008

Av Sara - 9 juli 2008 18:12


den här låten man hör på radio lite nu och då


"hela mitt liv har jag väntat på livet..."


men varför det? sluta, eller jag menar börja!


det är här och nu som gäller med en liten bit av då men sen finns ju inte än. Kan finnas många som går och väntar på att saker ska hända, att jobbet ska bli roligare, att lönen ska höjas, att man ska hitta den rätta, skaffa barn, det är då livet börjar och visst, livet blir annorlunda och i många fall bättre och bättre men nu är nu och varför inte tänka att det är himla kul och bra just nu.


Man får inte vara för nöjd kanske?


Jag ska försöka med att vara glad och nöjd här och nu även om det är orealistiskt att tänka så hela tiden men det går ofta att hitta saker som är bra om det inte är så att man har det jättejobbigt av någon anledning och det är en annan sak men det finns många som har det bra men som ändå gnäller över långa köer, dåligt väder, dyra priser på det ena och det andra, kort sommar, kort vinter, lång vinter, för varmt, för kallt...


Var glad och nöjd för vet du vad!


bilden är från min ensamresa till GC i vintras där jag upptäckte mkt bra med mig själv, jag trivdes riktigt bra med mig själv som resekamrat. Ett hett tips från mig är att ta en veckas semester på egen hand och umgås lite med dig själv,helt själv, vilken lyx!

Ovido - Quiz & Flashcards