Alla inlägg den 3 juli 2008

Av Sara - 3 juli 2008 22:06


bär det av i morgon med min vän och det ska bli så spännande och det är första gången på vandring och jag vet inte riktigt hur det kommer att bli mer än att det ska bli spännande, men är lite rädd för myggen...


pratade packning nyss och då sa min vän "glömmer vi all packning klarar vi oss ändå i två dagar", känns så skönt med sådana visdomsord!


Boktips:


"En kvinnas resa" av Agneta Sjödin.


Nu utlånad till min mor. Jag gillade den, gav en del tankar att tänka på och lära av så om ni inte känner att ni lär er något av det jag får ner så kan ni läsa den boken och om ni får några bra tankar av den kan jag ändå ta åt mig lite då det va jag som tipsade:-) jag är inte så dum.


Gonatt

Av Sara - 3 juli 2008 19:51


I gårkväll var jag och sambo till en kompis och då ringde min kompis Peter och i det samtalet kom jag på varför jag bloggar, jo, ni läste rätt och här kommer det:


jag har tänkt att det jag skriver ska/kan leda till tankar som kan va roliga att tänka på och UTVECKLANDE utanför datorvärlden, höga tankar jag har om mig själv inser jag nu... prestationsångest? nja...


nu ska jag och syrran kolla på Grease 2, ska ju på maskerad nästa helg och jag tänkte vara en Pink Ladie och behöver inspiration. Vi hade tänkt gå in på gatufesten men vände 5meter innan ingången, syrran sa: "ska vi skita i det här" och jag svarade "ja". Så vi gick in och hyrde några filmer och gick hem hit på berget... vi e pensio och stolta sådana!

Ovido - Quiz & Flashcards