Alla inlägg den 7 mars 2009

Av Sara - 7 mars 2009 15:24

Vilken begåvad kvinna, och vilka begåvade musiker hon har med på sin turné! Kommer hon till en lokal nära dig så ta chansen. Hon gav allt på konserten i går och trots att hon påpekade att hon inte var en "jukebox" när publiken önskade låtar så spelade hon dessa önskelåtar. Min favorit under kvällen var "Better be" från första skivan men även den nyaste skivan som jag varit aningen skeptisk till gjorde sig underbar live.


Go Anna.

Av Sara - 7 mars 2009 15:21

Vi har ett nytt vardagsrumsbord, eller nytt och nytt... det är gammalt men nytt för oss. Jag ville ställa dit lite grejer som ljusstake och fin sockerskål men min sambo var rädd för repor i bordet... då kom jag med en fiffig lösning, jag satte möbertussar under. En aning vinglig blev sockerskålen men ack så vacker där den står.


Det finns sådana tussar man själv kan klippa ut vilken storlek man önskar men det funkar ju även med fyrkantiga och runda. Nästa moment blir att sätta tussar under alla tekoppar:-)


Läste precis att det heter möbeltassar, inte tussar...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards