Alla inlägg under januari 2009

Av Sara - 3 januari 2009 12:16

Låg häromkvällen och funderade över alternativ till medicinpiller och kom på att de flesta alternativ började på den fina bokstaven

S:


sömn

skratt

sex

sticka

sol

salta bad

skriva

studsmatta

simma

springa

spatsera

shoppa

skvallra

samtala

skida

sjunga


Kanske ni finner fler?

Av Sara - 2 januari 2009 16:50

Stod idag i en lång kö på Ikea och där går det rätt långsamt för står man inte i max 15 varor tar det ju lite tid med allt scannande och betalande.


Men jag tänkte som jag försöker göra när jag står i kö att nu ska du bara ta det lugnt och så kom jag på att det går ju alldeles strålande att göra lite tåhävningar och benböj på ett ben och liknande övningar. Det må se lite knasigt ut men hux flux började mannen i kön bredvid stretcha sina lår! Jag hade startat en "träna- i- kön-effekt". Dom borde ha tv-apparater upphängda vid kassorna med lite rörelseövningar, jag kan göra ett och sälja, så bra idé, eller hur?


God fortsättning!

(när man börjar säga dom fraserna vet man att man börjar bli gammal...)

Ovido - Quiz & Flashcards