Direktlänk till inlägg 2 januari 2009

15 min gympa i kön med Sara

Av Sara - 2 januari 2009 16:50

Stod idag i en lång kö på Ikea och där går det rätt långsamt för står man inte i max 15 varor tar det ju lite tid med allt scannande och betalande.


Men jag tänkte som jag försöker göra när jag står i kö att nu ska du bara ta det lugnt och så kom jag på att det går ju alldeles strålande att göra lite tåhävningar och benböj på ett ben och liknande övningar. Det må se lite knasigt ut men hux flux började mannen i kön bredvid stretcha sina lår! Jag hade startat en "träna- i- kön-effekt". Dom borde ha tv-apparater upphängda vid kassorna med lite rörelseövningar, jag kan göra ett och sälja, så bra idé, eller hur?


God fortsättning!

(när man börjar säga dom fraserna vet man att man börjar bli gammal...)

 
 
Ingen bild

Japp

2 januari 2009 17:57

God fortsättning själv. Kan du utveckla var du menar när du skriver :när man börjar säga dom fraserna vet man att man börjar bli gammal...

Tack på förhand.

 
sara

sara

3 januari 2009 12:16

tycker att jag känner mig extra vuxen nä rjag uttalar sådana fraser, känner ni igen er? sen finns det en del ord som också gör att iallafall jag känner mig en aning mer mogen (känns bättre med sådana ord än gammal...) kommer inte på nåt till exempel nu men när det dyker upp i min mun vet jag att känslan kommer infinna sig...
ha en bra dag!

http://linslussara

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara - 22 november 2013 22:27

Nu är det på tiden att jag börjar skriva igen, tänker att det kan bli ett sätt för mig att finna nya intressen på... att genom skrivandet hitta vägar till nya spännande hittepån och inspirera mig själv att ta upp tidigare hittepån för skrivandet blir...

Av Sara - 5 januari 2012 22:25

    Funkar alldeles utmärkt, om barnet är nöjd vilket var fallet idag. Trevligt att träna ihop. Får se hur trevligt det känns i morgon, säkert 2 år sedan jag tränade i ordets rätta mening senast... ...

Av Sara - 10 december 2011 16:30

  sprider sig i rummet och det är så härligt! I fjol blev den kvar till slutet av januari för den var så fin, luktade så gott och bäst av allt; barrade knappt! Hoppas på samma grantur i år. Heja julen!     ...

Av Sara - 10 december 2011 16:10

Hallå! Livet är förändrat, till det bättre. Jag är numera mamma. Efter en lång väntan... Bloggen kommer nu antar jag ta en annan riktning, som livet själv. Håll i hatten! ...

Av Sara - 5 juli 2010 22:17

  Följde med på Delsbo-stämman i går. Härlig folkmusik med instrument och sång. Vackra dräkter. Tom en hund hade dräkt... Mycke fika; bulle våffla kaka & annan kaka   jag välkomnar mig själv åter nästa år igen, kom du med! ...

Ovido - Quiz & Flashcards