Alla inlägg den 19 januari 2009

Av Sara - 19 januari 2009 20:39

Var nyss ut en sväng till insamlingshuset för att slänga lite hård plast och mjuk plast, glas och div annat. När jag står där inne, dessa plaster med endast en utgång utan fönster som jag tycker är lite smått otrevliga, kommer en man in, UTAN grejer att samla in! Vad vill han? Kanske få magsjukan? Nej, han skulle göra en insats och åka iväg med några påsar med glas som inte fått plats i tunnan, bara sådär, det är fint och jag kunde slappna av.

Av Sara - 19 januari 2009 11:40

Här kommer lite tips på vad som är bra att ha hemma om magsjukan skulle drabba dig: blåbärssoppa, festis-apelsin och vatten, nothing else needed. Ett badkar hade också varit trevligt känner jag, eller bastu, men feber ska väl inte botas med värme har jag hört men feberfrossa är ett dumt påhitt, man är jättevarm men fryser ändå, vill värma sig men behöver kylas ner.

Ovido - Quiz & Flashcards