Alla inlägg den 10 september 2008

Av Sara - 10 september 2008 21:59


Visste inte riktigt om jag skulle ta mir ur lyan idag med tanke på att jag skulle kunna skrämma folk med mina svullna ögon, eller ögonen är väl inte svullna, snarare huden runt.


Tar ändå bilen och far till en kompis och vi åker vidare ner på stan till en kompis och vilken härlig kväll! Efter en heldag innanför hemmets väggar var det härligt att sätta sig i en annan soffa (min gamla:-) och bli bjuden på mat, snacka massa saker om allt möjligt, alla tar plats och alla ger plats. Tar ett tag att finna en sån gemenskap men det var värd all väntan för vilket härligt gäng vi är, tack ni underbara vänner för att ni är dom ni är och tack högre makter eller vad det nu är som fört oss samman, jag är så lycklig för det!


Godnatt!

Av Sara - 10 september 2008 10:39

Har lite tråkigt och pysslade lite med det hetaste rykte som nu går på stan, ha ha, vem bryr sig?  Hoppas ioch för sig att alla härliga kärleksrykten stämmer för kärlek är ju livet!



I fredags avslöjade Aftonbladet Klick! att Björn (Gustafsson, 22), har inlett en romans med Sara (Varga,) 26, he he

Det nyblivna paret lärde känna varandra på en båt genom gemensamma vänner och började dejta (för bara ett par veckor sedan). Enligt källor till Klick har paret setts ute tillsammans vid flera tillfällen – de ska bland annat nyligen ha gått hand i hand på Göteborgs gator: fin stad Gbg

— Sara och Björn såg ut som ett nyförälskat par, säger ett ögonvittne till tidningen.   yeh

Sara, som är (nybliven) singel sedan hennes tvååriga förhållande med (Viktor Åkerblom) tog slut, vill dock varken bekräfta eller dementera romansryktet. På sin blogg skriver hon bara att hon inte vill kommentera sitt privatliv och att hon håller sina innersta tankar och känslor för sig själv:  

— Jag står gärna på scenen och sjunger rakt ur hjärtat, och med Singstar:-)så ärligt som det kan bli. Delar med mig av min musik, men jag kommer aldrig att läsa högt ur min dagbok, den uppmärksamheten vill jag inte ha, har inte bett om. Kan välja att strunta i.  


Vad tror ni? Är Sara och Björn ett par?


Ja, va tror ni?


Av Sara - 10 september 2008 09:36

Varför är det så svårt att sova när jag är hemma och sjuk men skulle inte vara något problem vilken annan dag som helst?


Vaknade i morse och kunde inte få upp ögonen, började ana oråd...bad Björn kolla och det var ju alldeles igensvullet och ingen vacker syn när jag kollade mig i spegeln. Troligtvis en allergisk reaktion men på vad?


Jag skämtade om mig själv genom att tycka att jag har ju inga rynkor iallafall och Björn hakade på och kallade mig för botoxbruden typ, vad annars finns att göra, tårar skulle ju inte förbättre svullnaden direkt.


Är för övrigt pigg men inte alldeles lätt att läsa och kolla dator då synfältet är lite begränsat men börjar lättat något. Tur jag är så bra på att hitta tangenterna:-) vad är det det kallas med fingersättning och så? Jag kör pekfingervalsen med ackompanemang av långfinger och tumme.





Ovido - Quiz & Flashcards