Alla inlägg den 16 augusti 2009

Av Sara - 16 augusti 2009 15:46

 

Kollade på film i gårkväll (före tandcremésattacken), Lars & the real girl. Annorlunda och intressant film. I början aningen skeptisk, en kille, 27 år, ensam, beställer en docka, får vanföreställningar och lever med dockan som vore det en riktig person. Det var en fin film, vad är verkligt och vad är inte det och spelar det stor roll om det inte är en verklig person, om han nu mår bra och lyser upp? Ja, svår fråga. Se filmen så kan du berätta vad du tänker.


Vi säger så.

Av Sara - 16 augusti 2009 09:53

Passa er för att andas fel när du har typ en dl tandcremé i munnen. Det hände mig och var bland det obehagligaste jag nånsin varit med om. Tappade andan typ, fick inte luft hur jag än försökte och jag kraxade och kraxade, sedan kunde jag andas men vad hände då? Jo, kunde knappt svälja, kändes som något gått sönder. MYCKET obehagligt! Så ta det lugt med tandborstandet!


Gomorrron!

Ovido - Quiz & Flashcards