Alla inlägg under december 2008

Av Sara - 2 december 2008 06:40


Hemma efter en vecka på Teneriffa, utan sol! Int emeningen att gnälla nu som det kan låta som för det var en av de roligaste veckor i mitt liv men nu börjar berättelsen (som jag avslutar senare ikväll...)


Hade med mig ett "frukostpaket" från hotellet och gav mig av vid 4-tiden på morgonen mot Arlanda. Märker på flygbussen att youghurt och juice läckt i handväskan och ligger och skvalpar i botten... får låna papper av busschaffisen (som han egentligen behövde till sina vindrutetorkare...). Kliver av bussen och då har påsen jag bär grejerna i blivit blöt i botten vilklet gör att allt i den faller igenom påsen och sprider ut sig på trottoaren, yes!


Möter min vän Ida och vi ställer oss i en lång kö som när vi kommer fram i visar sig vara fel kö... såhär fortsätter veckan och vi bestämmer oss tidigt för att vi ska skratta åt missarna som sker och vad vi skrattade! Återkommer senare, nu mot jobb.

Ovido - Quiz & Flashcards