Alla inlägg den 31 augusti 2008

Av Sara - 31 augusti 2008 20:12


"pollenallergi och homosexualitet är båda avvikelser i skapelsen"


men det låter ju helt galet!!!


Intressant att titta på dokumentärer, man lära sig mycket om hur människor tänker men jag blir ibland så irriterad!


 Detta program handlar om en tjej som läser sista året till präst och hon lever ihop med en tjej och tydligen är det ingen i klassen som vill välsigna homosexuella. Klart jobbigt för henne. Pratar även i skolan på lektion om att homosexualitet är en synd. Klart jobbigt att höra och enligt mig helt synd.

Av Sara - 31 augusti 2008 19:48


Det är bra härligt att vara i naturen!


Åkte iväg i morse jag och Björn och hans farmor till stugan och vilket väder! Fika med grannar, upp med en brygga, ut i en båt, upp med båtar på land och sen bärplockning! Svarta vinbär och sen hittade jag massa lingon! Jag är både höger och vänsterhänt nä rjag plockar bär och så har jag ju rätt högt tempo i det mesta jag gör som ni som känner mig vet:-) så jag fick ihop en herrans massa bär.


Sen for vi hem och då var det ju rensningen... vilken tid det tar!!! Men vi va ju tre så det gick rätt fint ändå.


Sen in i påsar och vad som händer sen får vi se, sylt har jag aldrig kokat men nån gång ska väl bli den första... en annan dag...

Ovido - Quiz & Flashcards