Alla inlägg den 27 juni 2008

Av Sara - 27 juni 2008 22:50

Pratat med Björn precis, han är i Värmland med sin farmor och hälsar på massa släkt. Idag hade det varit släktmaraton, ett himla rännande hit å dit. Själv har jag tagit med syrran hit och hon ska bo här i natt, mysigt. Vi var förbi hennes kompisar som hade fest men jag fick sitta i bilen...kanske för att jag är gammal och ocool? eller kanske FÖR cool? haha nä, det var för att hon bara gick in och sa typ hej, hejdå (jo, så va det)... Älskar dig sister!

Av Sara - 27 juni 2008 19:58

är på ön och firar födelsedag med familjen, mysigt. Go mat och mumsig tårta och massa tjatter med syrrorna och läsa bok med Ella, sååå mysigt! På måndag har jag tagit ledigt och ska vara moster hela dan, längtar! Men vi ses väl snart igen då flitiga läsare (lätt att va när jag inte lämnar ut adressen:-)

Av Sara - 27 juni 2008 06:39

tänkte slå ett slag för lite grejer:

sidenlakan- kanonsköntg att sova i, gärna med sidentäcke i...

pendla med tåg- farten, tidningarna, fällbara säten

blomlåda- blir som en tavla fast utomhus, tack Emma!

Jobbet som arbetsterapeut- så underbart med alla människor och så varierande jobb, bara älskar det

Erikshjälpen och andra second hand affärer, vilka klänningar!!!



Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29
30
<<<
Juni 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards