Alla inlägg den 2 november 2008

Av Sara - 2 november 2008 21:10

För något år sedan skrev jag och Björn ner varje kväll fem positiva saker med dagen som varit som vi sedan läste upp. Blev påmind av det när min vän Evelina skrev om detta nyss. Funderar lite över helgen som gått och kommer fram till att det varit en händelserik och fin helg:


Middag med gänget, tända ljus, vin

Konsert med Sophie Zelmani (även om jag saknade några av mina favvolåtar...)

En liten pubrunda och gomacka på Subway

Kärlek

Härlig skogspromenad när snön låg på backen och solen sken

Långstädning av förråd, nu ska här skänkas!

Fika och yatzy och samtal med farmor och farmar och mor och far och så Björn,         I love my family!

Film med snygga danskroppar och roligt snack med vänner och massa kakor och te, dansfilmer är ju underbara, vi blev alla sugna på att sticka ut och dansa och nästa helg är det danshelg i stan!

Shoppingtur och lunchning med kompis, mysigt! Nån julklapp är nu inhandlad, så kul att det snart är jul!

Klättrande på stege för att hjälpa pappi med fönster, bra att utmana min högrädsla...

Telsamtal med systeryster som jag får träffa snart, jippi!

Friskis och svettis!!!

I natt blir det till att sova på nya kuddar, sé fint!



Ovido - Quiz & Flashcards