Alla inlägg den 22 oktober 2008

Av Sara - 22 oktober 2008 19:10

Satt bredvid denna man på en flygresa för massa år sedan och tyckte då att han kändes rätt omysig men i går när jag såg en intervju med honom ändrade jag mig men sen lyssnade jag på honom på radio i morse...


Han blev intervjuad av Kristian Luuk i går och det var en intressant intervju som var rätt personlig och han berättade att han har många drömmar han föröker uppfylla. Han har tex alltid drömt om att jobba på en cirkus och ska till sommaren jobba i en vecka med div jobb. Bra grej det där att alltid ha drömmar som är någolunda uppnåliga.


I morse intervjuades redaktören för en tidning i Norrland som släppt bild på en misstänkt mördare och Silbersky gick till motattack och frågade frågor som "hur vet du att ett brott begåtts", "kanske han skyddar någon?", "hur mycket bevis kommer försvinna när folk börjar gräva i den misstänktes närhet?" mm mm, frågor som jag inte tänkt på, men så är jag inte advokat heller...

Ovido - Quiz & Flashcards